Frågor
Moms: Priserna visar inkl.moms.
Leveranstid: Beställningar via webbshop (mån-fre) skickas inom 48h. Vi skickar samtliga beställningar med DHL eller Postnord. Beräknad leveranstid 3-5 arbetsdagar. Då vi delar lager med en fysisk butik så kan det finnas en risk att en vara kan vara slut. Vi gör vårt bästa för att vårt varulager ska stämma, men om slutförsäljning skulle ske kontaktar vi dig.
Orderbekräftelse: Vid köptillfället skickas en orderbekräftelse via mail. Därför är det viktigt att du anger din mailadress vid beställningen. Om du inte har fått en orderbekräftelse via e-post inom ett dygn kontakta då SkoStället.
Fraktkostnad: Fraktfritt. Vi skickar endast inom Sverige.
Betalning: Sker via betalningsfunktionen Swish.
Ångerrätt/retur: Du som kund har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar (OBS! gäller ej på örhängen). Ångerfristen börjar löpa den dag du tar emot dina varor. Detta förutsatt att varan är i oförändrat skick, dvs. oanvänd och ej förstörd/skadad. Vi rekommenderar starkt att du använder emballaget du fick varan i som returemballage. Vid ev. retur ska kunden kontakta info@skostalletvaxjo.se för mer information. Observera att kunden själv står för ev. fraktkostnader vid retur.
Ej utlösta varor: Försändelsen måste hämtas ut inom 14 dagar. Därefter retunerar DHL eller Postnord varan till oss.
Beställning via sociala medier: Skriv ett DM på Instagram/Facebook eller ring butiken tel. 0793-41 75 79. Det går även bra att maila oss till info@skostalletvaxjo.se. Glöm inte att skicka bild på varan du vill beställa eller beskriv det du vill ha. Notera även storlek och färg. När beställningen är gjord får ni betalningsuppgifter från oss, vi använder oss av swish. När betalningen är gjord packar vi ihop varorna och skickar iväg dom. Vid ev. retur står kunden själv för fraktkostnaden.
Kontakt: Vid ev. frågor kan du kontakta oss på tel.nr 0793-41 75 79 eller maila oss till info@skostallet.se